søndag den 25. december 2011

En dag i nattøj

I dag er det Juledag. Ungerne og jeg har traditionen tro brugt dagen på absolut ingenting. Vi har haft nattøj på hele dagen, set film, bygget lego, spillet, leget og kigget på julegaver, læst bøger og moderen nåede også en lille lur på sofaen ;-)

I går var (også) en fantastisk dag. Som der var blevet set meget frem til. Faktisk har min mindste søn i snart 14 dage sagt: Jeg kan bare ikke lade være med at glæde mig til juleaften!

Mit største ønske blev faktisk opfyldt (ud over alle gaverne)!  - Mine unger sagde begge, at det havde været en rigtig dejlig juleaften. Så kan man ikke bede om mere vel?!!

Nattøj-dagen har været yderst afslappende og tiltrængt for både ungerne og jeg. For i morgen går det løs igen med gæster her til familiejulefrokost og det skal nok også blive en hyggelig dag.

Håber I også har nogle gode juledage derude :-)

1 kommentar:

  1. Jeg stemmer for 1. juledag i nattøj... det'da for hyggeligt... Junior havde desværre vagt men han ville gerne, da der var dobbeltløn grundet helligdag..

    Glædelig 2. juledag og go' julefrokost i 2605.... ;)

    SvarSlet

Giv mig dine tanker...