fredag den 9. december 2011

Julefrokosten

Så er det i dag vi har julefrokost på arbejdet. Vi starter altid med selve frokosten i de enkelte forvaltninger og bagefter er der fælles fest i kantinen.

I min forvaltning har vi ry for at holde de bedste fester. Jo jo, det er temafester med dertilhørende udklædning, indbydelse og opdækning.

Således var jeg cowboy(pige) sidste år og i galla-tøj forrige år.

I år er det sørøver/pirat fest!

 

pirat
 indbydelsen - ja, vi går 'all in' her til jul

 

Og jeg er nogenlunde klar på min udklædning. Min kæreste har sponsoreret et købt kostume (efter jeg truede med at klippe hans pyjamasbukser op) og ungerne har bidraget med div. pistoler, sværd, halskæder og ringe...

Jeg har fået strenge instrukser på, hvordan jeg skal have fingerringene på (!) - hvem siger, at en dreng på 6 år ikke forstår sig på fashion? ;-)

Heldigvis er jeg ikke i planlægningsudvalget i år. Så kan sidde og se på de stakkels 'udvalgte' der suser rundt og dækker borde og pynter op (mens jeg arbejder forstås... ok, blogger lidt også).

Til alle jer andre derude, som også skal til julefrokost i dag - hav en god aften og pas nu på i stormen, når I skal hjem  :-)

7 kommentarer:

  1. God fest - gad rigtig godt se lidt fotos af dig i piratkostume :lol:

    Kh. md

    SvarSlet
  2. Tak - Kan være der kommer lidt på FB eller noget ;-) knus

    SvarSlet
  3. Rigtig god fornøjelse - her går det også snart løs :)

    SvarSlet
  4. Er sikker på du blir' en skøn pirat.. hyg dig og SKÅL... :D

    SvarSlet
  5. Jeg vil også se billeder! Go' fest :)

    SvarSlet
  6. Hvad de andre sagde. Billeder, tak! (Og skal vi tolke det, at du ikke har blogget siden fredag sådan at du stadig har tømmermænd? ;-))

    SvarSlet
  7. I har fået en mail med billeder :-)

    #Øglemor: hov, hov, ingen tømmermænd ;-) jeg har bagt småkager (!), men lover nyt indlæg snart.

    SvarSlet

Giv mig dine tanker...