torsdag den 28. februar 2013

5 (nye?) ting om mig...

Ovre på #Instagram leges der for tiden en lille leg. Den går ud på, at man skal fortælle 5 ting om én selv, som man ikke har fortalt før.

Tænker at denne leg vel nok også kan bruges på bloggen. 

Så her er min 5 ting (kun lidt genbrug fra #Instagram):

  1. Jeg har kureret min egen højdeskræk. Ved at springe ikke ét, men to bungy jump da jeg var 19 år og rejste (alene) rundt i Australien i en måned.
  2. Jeg har på en rejse i Skotland spist haggis - det smagte godt!
  3. Jeg har aldrig prøvet at brække et ben/arm eller andre knogler.
  4. Jeg var rigtig tæt på at trække mig fra den der danseudfordring. I dag er jeg glad for, at jeg ikke gjorde det.
  5. Jeg har arbejdet 4 år på Kommunen, men jeg savner til tider stadig mit gamle arbejde (det er den sociale del af det gamle jeg savner).

Line42 og Anja in space - har I lyst til at lege med?

3 kommentarer:

  1. Yes- jeg er på og har allerede svaret :)

    http://anjainspace.blogspot.dk/2013/02/5-ting-du-maske-ikke-vidste-om-mig.html

    SvarSlet
  2. Orv, tak! Jeg er lige hjemvendt fra hospitalsindlæggelse #4 med sønneke, så one of these days ;-)

    SvarSlet

Giv mig dine tanker...