mandag den 11. februar 2013

Bare det snart var onsdag!

Jeg har det underligt med, at jeg snart skal se mig selv i landdækkende tv.

Jeg har set hele programmet selv, da det er lagt ud på TV2 Play som snigpremiere.

Det er meget grænseoverskridende at tænke på, at på onsdag så sidder der omkring 1 million danskere hjemme i stuerne og kigger på mig og mine kollegaer!

Jeg har intet at udsætte på programmet. Det er klippet sammen til noget godt (og underholdende) tv. Og hele forløbet omkring mit møde med tv-verdenen har kun været positivt. Alle har været utroligt søde og hjælpsomme.

Men - Som MorsDilemma skrev i en kommentar til indlægget om hemmeligheden: "den så jeg ikke lige komme", så har det aldrig været min drøm at komme på tv. Jeg er nok en ret privat person og for dem der ikke kender mig, opfattes jeg (til tider) som meget tilbageholdende (og nogle gange snobbet eller sur - det er jeg altså ikke).

Jeg er vel i virkeligheden en smule introvert. Og alle dem der kender mig godt, vil sige at det passer ikke, for jeg er den første til at råbe op i forsamlinger, til at stå frem og til at være i centrum. Men det sker oftest kun når jeg er i selskaber, hvor jeg er helt tryg. Ironi er min faste følgessvend, sammen med at sætte mig selv i rollen som klovnen. Begge dele er gode til at holde folk fra at se den private (og til tider ret sårbare) del af mig.

Derfor har jeg også haft flere overvejelser om, hvorvidt jeg skulle ligge reklame for programmet på bloggen. På Facebook kan jeg ikke styre det alligevel, så der får den bare fuld skrue på reklame for programmet, men herinde (i mit helle)... Ja, anonymiteten ryger og jeg har besluttet, at det er ok. Fordi jeg virkelig også havde nogle tanker om det og det fyldte så meget i mit liv. Det ville ud - alene det at holde det hemmeligt i så lang tid har været svært, for det her har været en oplevelse af de helt store.

Det sagt, så glæder jeg mig til programmet er sendt. Så kan jeg få lukket det kapitel. Jeg meldte mig ikke for at komme på landsdækkende tv, men for at få en oplevelse for livet. Det har jeg 110% fået.

4 kommentarer:

  1. Æv, hvor er dte ærgerligt, at jeg ikke kan tage TV2. Jeg må finde en anden måde at se det - er sikekr på, at du klarer det forrygende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mille. Du kan se det gratis på nettet ved at klikke på linket i mit indlæg (det første link).
      Håber du vil synes om det :-)

      Slet
  2. Jeg glæder mig i hvert fald til at se programmet - så meget, så jeg har lagt en reminder ind i min mobil om at jeg skal huske det :-) Nu har jeg jo også mødt dig irl, og synes altså hverken du er snobbet, sur eller noget... tværtimod!

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Line. Det var sødt sagt :-) jeg er nu meget glad for at jeg 'slipper' for at stille op til yderligere. 3 af pigerne skal i Go'Morgen Danmark i morgen tidlig og er helt fint med mig at jeg slipper.

      Slet

Giv mig dine tanker...