fredag den 15. februar 2013

Midlertidigt lukket pga. ferie

I dag tager jeg på skiferie. Der er en masse ting, som jeg havde tænkt, jeg skulle nå, som jeg slet ikke har nået. Men er kommet til konklusionen, at ingen er perfekt - heller ikke mig. Så ligger det bag mig og glæder mig bare til i eftermiddag, hvor jeg skal vinke København farvel ombord på færgen til Oslo.

Ahhh, det bliver så godt. En hel uge, hvor jeg ikke skal bekymre mig om at lave mad, gøre rent, vaske tøj, rede senge, hente/bringe børn osv. Også en uge uden netadgang. Som betyder at jeg ikke kan læse blogs, skrive indlæg, være på Facebook og Instragram, spille QuizBattle eller se tv. Faktisk glæder jeg mig. Det bliver godt at trække stikket helt ud, være sammen med hele familien og få slappet af helt uden forstyrrelser (andet end at skulle huske spisetiderne).

Hav en dejlig uge derude i blog-land :-) 

8 kommentarer:

  1. Jamen fantastisk - næsten mest det med den manglende netadgang. Efter et døgn med abstinenser (det havde jeg i hvert fald sidst) så er det bare afslapning på en måde, man helt glemmer i den her online virkelighed.

    God ferie!

    SvarSlet
    Svar
    1. Fik købt lidt netadgang på ferie (men det var nødvendigt, for jeg fik en Ipad i fødselsdagsgave - og den skulle jo afprøves)... men stadig - helt afslappende

      Slet
  2. Nå, jamen så kan du jo ikke læse mit ønske om god ferie.

    Håber du får haft det fantastisk og fået slappet lige så meget af som planlagt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var total afslapning! SÅ tiltrængt og dejligt :-)

      Slet
  3. Haps der kom jeg sørme lige forbi din blog :) Nu skrev du tidligere at der var et stort spam problem. Jeg syntes problemet er størst med at få nok RIGTIGE links. Det er jo desværre en realitet at man skal være kendt før nogen linker. Og hvem linker lige andet end bloggere og virksomhedsejere?

    Havde du ikke tænkt dig, at overgå til wordpress? Din adresse ligner da ikke en almindelig? Eller det er måske meningen den skal være lidt crasy anonym for en udefrakommende læser :)

    Med venlig hilsen ejeren af din måske ynglings billige skobutik for kvinder.

    SvarSlet
    Svar
    1. @youshoe - jeg har denne adresse ovre fra min Urbanblog og egentlig kom jeg til Blogspot, fordi jeg læste en del blogs på dette domæne. (og kunne nemt overføre min gamle blog hertil).

      Slet
  4. Hej Birgitte
    Håber du har haft en god ferie...
    Jeg kom også lige ind på din blog... og har snuset lidt rundt... Virkelig fin den er :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak @walkinrunout :-)
      Og det var en virkelig dejlig ferie...

      Slet

Giv mig dine tanker...