onsdag den 21. august 2013

Femina Blogawards 2013

Normalt læser jeg ikke Femina. Jeg synes ikke lige det rammer min smag (der er helt sikkert nogle gode artikler i bladet, men helt ærligt - jeg synes, jeg er for ung til det). Jeg er dog ikke mere hellig end at jeg læser det, når jeg er hos lægen/tandlægen mv. men jeg kunne ikke finde på at købe det med hjem...

Alligevel vil jeg gerne slå et slag for Femina. For de har nemlig 'opfundet' en pris til at hylde den helt almindelige blogger. Ikke dem der har flest besøgende eller er mest populære, men den helt almindelige blogger, som har gjort en forskel for nogle, på den anden side af skærmen. Og det gode er, at vi alle sammen kan være med til at bestemme, hvem der skal have en pris. (Dog tænker jeg, at vinderne alligevel bliver nogle af de 'populære' blogs, da flere læsere har set deres indlæg, men der er chance for et mere nuanceret billede af nominerede). Du kan nominere blogs i 5 forskellige kategorier og du er med i lodtrækningen om 20 signerede eksemplarer af Julia Lahmes nye bog Blogbogen, bare ved at stemme!



 
 
Du kan læse mere om Femina Blogawards her
eller hoppe direkte til stemmesedlen her
 
 
 
PS. Dette indlæg er ikke en reklame. Jeg er ikke blevet bedt om at skrive om Femina Blogawards af nogle. Ej heller er det et forsøg på at samle stemmer. Jeg slår bare et slag, for hvad jeg synes er et godt initiativ. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Giv mig dine tanker...