mandag den 26. august 2013

Kør til den mørke side

Min bror og jeg var børn, da Star Wars filmene udkom. De var et klart hit hjemme hos os. Vi har set filmene rigtig, rigtig mange gange og vi kan flere scener og replikker udenad. 

Heldigvis er vores børn ligeledes betaget af Star Wars universet. Mine unger har haft mængder af Star Wars legetøj, udklædning, lyssværd, bøger, figurer, LEGO osv. og vi har set alle filmene flere gange, senest denne weekend. 

For et stykke tid siden viste min bror mig så nogle videoer fra YouTube, som er virkelig grineren. Altså, for os. Vi er ved at knække sammen bare ved at skulle fortælle om dem. Det er firmaet TomTom (dem med gps'ere til bilen) der står bag videoerne. Så hvis du synes det mindste om Star Wars, så tjek dem ud her:



Darth Vader recording - behind the scenes
 


 
Master Yoda recording - behind the scenes
    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Giv mig dine tanker...