tirsdag den 7. januar 2014

20 ting om mig

For meget længe siden (sidste år faktisk, ok, ja - i december) på Instagram, blev jeg spurgt af de skønne kvinder @margitnovland og @koebenhavnerhjerte, om jeg ville være med i en leg, hvor man skal fortælle 20 ting om én selv.

Så tænker, at jeg vil slippe lidt nemt om det og linke derfra og herind...

  1. Jeg er mor til 2 skønne drenge på 12 og 8 år.
  2. Jeg elsker italiensk mad. Thaimad og sushi ligger også højt på favoritlisten. Og krydret og stærk mad. Ej, i det hele taget er jeg bare et stort madøre! 
  3. Jeg er ikke til husdyr. Dyr er søde, bare i begrænset omfang og ikke hjemme hos mig. 
  4. Jeg har aldrig gået i dagpleje, vuggestue eller børnehave, da min mor gik hjemme stort set hele min barndom. 
  5. Da jeg var 13, døde min farmor. Det var en kæmpe sorg for mig i mange år.
  6. Min favorit tv-serie er Bones.
  7. Jeg er lidt en shop-a-holic.
  8. Min længste tid væk fra Danmark var en rejse rundt i Australien i år 2000 på 3½ måned.
  9. Jeg drømmer om at rejse tilbage til Australien med mine børn. 
  10. Hvis jeg skulle bo i en anden by i Europa end Brøndby ville jeg bo i London. Elsker den by.
  11. Hvis jeg ikke skulle bo i Danmark, så ville jeg bo i England eller Australien.
  12. Mens jeg var gravid med min yngste søn, havde jeg så meget halsbrand at jeg ikke kunne drikke juice. Derfor drak jeg ufattelige mængder kakaomælk. En vane jeg endnu ikke har fået lagt helt på hylden. 
  13. Jeg er ikke den store romantiker.
  14. Jeg læser ret så mange bøger. Af alle forskellige genrer. Dog er jeg meget kræsen med krimier.  
  15. Jeg hader at gøre rent. 
  16. Jeg er lidt en kontrol-freak.
  17. Jeg har ikke mange tætte veninder. 
  18. Jeg har en bachelorgrad fra Københavns Universitet i engelsk og minoritetsstudier, som jeg aldrig har brugt.
  19. Jeg arbejder i en kommunal forvaltning og er glad og tilfreds med det. 
  20. Jeg løber (!) Men i virkeligheden hader jeg det. Gør det kun fordi det er den mest fleksible sport for mig pt.

4 kommentarer:

  1. Elsker 20 ting-legen - det er SÅ hyggeligt at lære folk bedre at kende på den måde! Tak, fordi du delte - rigtig spændende at vide mere om dig :)

    SvarSlet
  2. Hvor hyggeligt at læse mere om dig.. Tak fordi at du gad at være med...

    Sjovt det med juicen, jeg levede på Alminox da jeg var gravid. Mega halsbrand. Jeg kan huske at jeg vraltede ned til matas når jeg var løbet tør, og der var godt nok langt i tvillingegravid udgaven.. Puha...

    SvarSlet
  3. @Drengemor - Ja, det ER hyggeligt. men også lidt grænseoverskridende. Der var i hvert fald nogle punkter, som jeg ændrede lidt inden udgivelse ;-)

    SvarSlet
  4. @Koebenhavnerhjerte - Jeg var/er ikke vild med at tage medicin, så jeg prøvede at holde refluks nede med kiks og ja, kakaomælk...

    SvarSlet

Giv mig dine tanker...