mandag den 10. februar 2014

Black Swan - vil du se deres nye kollektion LIVE?

Jeg holder Black Swan tøj-party. Jeg har været så heldig og få den skønne Amira til at komme og vise det lækre tøj!


Tirsdag d. 25. februar, kl. 19.30 - hos mig i 2605 (Brøndbyvester)


Vil du med? Så skriv til mig på mail: bbr2605@gmail.com og så sender jeg en adresse.

Det nye katalog kan fås ved at sende mig en mail. Jeg har allerede set den nye kollektion irl, og jeg lover dig, den er lækker!

Amira tager også lidt øreringe med. 


Jeg har desuden været så heldig, at Thea fra Vølve kommer og viser nogle af sine produkter. 

Håber at se rigtig mange af jer - og tag gerne en (eller flere) kollega, veninde eller mor med :-)


PS: Black Swan kan betales med Dankort - Vølve med kontanter og/eller MobilePay.

3 kommentarer:

  1. Jeg var til Black Swan i søndags og kortet blev godt brugt. De lækre ting er allerede ankommet - og Diamond jeansene taget i brug :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. @Finurligt - ej, du skal da også komme ud til mig ;-) bare for at flashe dine køb og spise kage! Jeg var for langsom i optrækket, så er på venteliste til Diamond jeans. Tog du dem også i en str. mindre, end du plejer at bruge?

      Slet
    2. Øj, det kunne være SÅ hyggeligt! Kage, det er lige i min ånd. Men lige præcis den 25. feb er allerede highjacked af Jesper, noget med noget fodbold. Og den der propper i kalenderen først, ja den vinder...!

      Og ja, jeg har købt bukserne en størrelse mindre end normalt, men de er måske lidt store alligevel. Men jeg tror ikke, at jeg ville kunne være i en str. 34. Måske skulle jeg stoppe med at løbe og starte med at spise masser af chokolade og drikke cola igen? :-)

      Slet

Giv mig dine tanker...