mandag den 10. februar 2014

Når det går lidt stærkt i den virkelige verden!

Det er søndag aften. Jeg burde smøre madpakker. Eller lakere negle. I stedet kom jeg til at åbne min Bloglovin' og blev helt slået ud af kurs. Hold nu op! Det væltede ud med ulæste indlæg. Endte med at blive helt forpustet og skynde mig, at lukke app'en igen. 


Derefter kom jeg i tanke om, at jeg vist ikke havde postet noget herinde et stykke tid. Slog det op. Onsdag siger bloggen. H.o.l.d. N.u. O.p. Er det så længe siden?!! 

Jeg har nogle kladder liggende, som jeg ikke har skrevet færdig. Og noget Black Swan tøjparty, som jeg gerne vil reklamere for. Jeg skal også skrive noget om min nye bil. Og lige om lidt skal jeg på skiferie og er væk i en hel uge. Og ville egentlig gerne have lagt nogle indlæg klar, så ugen ikke bliver tom. Jeg skal vist også have pakket. 

Jeg tror bare, jeg nøjes med at sige god søndag og gå ud og ordne de madpakker. 

Her er et par billeder fra lørdagens bagetid:



Cookies med 3 slags chokolade og havregryn



Horn med fyld af nougat og horn med marcipan.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Giv mig dine tanker...