lørdag den 24. maj 2014

Jeg blogger i avisen

Jeg har for nyligt indgået et samarbejde med lokalavisen Vestegnen. Jeg skal skrive blog-indlæg til avisen (hvilket jo i sig selv er lidt modstridende, da det jo også er en fysisk avis) om lige hvad jeg har lyst til... Det kan man da kalde frie rammer. 

Nå, men altså - Sidste uge var der en intro om mig og det første indlæg var også i avisen. 

Så nu skal jeg bare finde på en masse fine ting og sager, som jeg gerne vil skrive om. Og lige der bliver man jeg så nok lidt ramt af en mindre skriveblokering (but of course!). Er gået i tænkeboks nu. Og lettere panik!  

8 kommentarer:

  1. Dejlig læsning. Tillykke med debuten. Kh Dorte

    SvarSlet
    Svar
    1. @Dorte - tusind tak søde du :-) Kh. Birgitte

      Slet
  2. Det er da fedt! Skriveblokering er klassisk. Prøv at lade som om, at den ikke er der - blokeringen - og så bare skriv :)

    SvarSlet
    Svar
    1. @Husmoder - jeg prøver. Fik smidt en masse kladder på min computer her i weekenden. Kh. Birgitte

      Slet
  3. Nej hvor sejt! :D Tillykke med muligheden, det ville være min drøm.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. @Anne - tak, jeg er også glad for samarbejdet.

      Slet

Giv mig dine tanker...