torsdag den 22. maj 2014

Update på shoppe-fri måned

Jeg holdt løftet. Jeg shoppede ikke noget tøj i april

Gik jeg amok i maj?... Lidt... men ikke med 'almindeligt' tøj. Jeg har nemlig 'kun' købt 2 t-shirts i maj. Intet andet! Dog har vaskemaskinen 'spist' to af mine t-shirts, så jeg mangler stadig. Jeg har virkelig svært ved at finde nogle jeg kan lide. Mange af de modeller, der er i butikkerne nu er 'cropped'. Og jeg er altså for gammel til at vise mave!

Af 'ualmindeligt' tøj har jeg brugt penge på nyt sommer-løbetøj. et par korte tights, løbe t-shirts og nogle sokletter. 

Mangler jeg andet? Egentlig ikke. Jo, jeg er stadig på udkig efter en cowboy-nederdel, men det er ikke et absolut must. Jeg venter gerne, til jeg finder den helt rigtige.

Af t-shirt overvejer jeg denne fine sag fra Vila:




  




Vil jo gerne have lidt flere farver i skabet - især her til sommer. Den er fundet her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Giv mig dine tanker...