torsdag den 4. september 2014

Noget om shopping

Dette indlæg har sat lidt tanker i gang hos mig hen over sommeren. 

Det er nu ikke, fordi jeg lider af 'shopping shame' (eller jeg ikke har flere penge). Og jeg kan også sagtens holde shoppe-fri. Det er mere tanken, der efter lidt tid virker tillokkende. 

For jeg har jo masser af tøj, masser af dullegrej og masser af nips... På den anden side ved jeg, at jeg nok ikke har lyst kan overholde det. 

Jeg overvejer derfor at lave status over køb hver måned, a la her. Så bliver det i hvert fald synligt, hvad jeg bruger pengene på. (Og pt. er september skudt godt i gang med indkøb fra denne lækre kollektion). 






Denne store investering var nu nødvendig - ny cykel med max. køreglæde
#dyrmendejlig #batavus #iloveit

6 kommentarer:

  1. Sikke en fin cykel. Jeg har også lige fået ny - fødselsdagsgave efter den gamle (og højt elskede) blev nappet. Og så lige udenfor min gadedør!!

    SvarSlet
    Svar
    1. @Cille - min blev sgu også nappet. Dog oppe på stationen... virkelig irriterende!

      Slet
  2. Ja hos mig er det endnu værre. Jeg kom til at "impulskøbe" ny cykel i februar....uuuups :-o http://hvorsvaerterdetlige.dk/impulsivitet/

    SvarSlet
    Svar
    1. @Rikke - impuls cykel. Det er da det bedste :-)

      Slet
  3. Lækkert med en ny cykel! Jeg vil såså gerne have min spand udskiftet.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. @Anne - hvis bare det ikke var så dyrt ;-)

      Slet

Giv mig dine tanker...