tirsdag den 25. november 2014

Nu er det snart JUL!

I går var der 1 måned til juleaften. Og jeg fik købt 2 julegaver. Det er virkelig stort for mig, som plejer at blive færdig med gaveindkøb omkring d. 20. december. Jeg kan godt lide jul. Jeg er dog også typen, der stresser lidt over alle de ting, man jeg skal nå, men det plejer jo at gå. Jeg er allerede nu ved at komme i julestemning - og har radioen i bilen stående fast på kanalen med julesange. På søndag går det løs med de første gaver i vores familie, da vi ikke har pakkekalender, men advents kalendergaver. 

Julen betyder også en masse gaver og konkurrencer - især på nettet. Jeg er ikke konsekvent deltager af julekalender på nettet. Jeg har opgivet at finde rundt i diverse pakkespil og holder mig til de helt enkle, hvor man skal svare på et spørgsmål og derefter har chance for at vinde. Derfor er jeg glad for, at Lahme har bedt mig fortælle om denne julekalender.

LIVOL har nemlig i år lavet en super hyggelig online julekalender med fantastiske præmier til både store og små. Og der er virkelig fede præmier på spil. Julekalenderen er lige her: livol.juleapp.dk

Julekalenderen starter på livol.dk mandag d.1. december og fungerer sådan, at du tilmelder sig og derefter kan åbne en låge hver dag og svare på dagens spørgsmål. Derefter har du mulighed for at deltage i lodtrækningen om at vinde dagens præmie.

I julekalenderen kan man bla. vinde disse præmier: 
  • TV2 play abonnement - 1 mdr
  • Familiefoto af hele familien                                                  
  • Flying Superkids pakke
  • Familietur til Legoland - 2 voksne - 2 børn  
  • Produkter fra Plast Team, til madpakken og opbevaring
  • Biograftur for familien - 2 voksne, 2 børn
  • Familiebillede taget af en professionel fotograf
  • Gavekort til BR
  • bObles Elefant.
  • Hummel træningstøj
Og så det jeg allerbedst gad vinde: (det kunne være så fedt, at tage min bage/madlavnings-glade ældstesøn med derind)
  • Meyers Bageskole. Alle kan lære at bage - I Meyers Bageskole lærer du at bruge dine sanser, når du bager. Når du vænner dig til at dufte og smage, mærke, lytte og iagttage, hvad der sker undervejs med din dej og dit brød, vil du opdage, at du både får bedre resultater, og at det bliver sjovere at bage.

Så skynd dig ind på livol.juleapp.dk og opret dig som bruger. Så er du klar, når julemåneden begynder. Og det er jo faktisk lige om lidt! 

 


Indlægget er sponsoreret af Lahme.dk. Meningerne om app'en og præmierne er mine egne... 

2 kommentarer:

  1. Hej Birgitte
    Her i familien har vi også adventsgaver i stedet for daglige gaver. Bageskole er da også lige noget for os. Må vist lige læse betingelserne for konkurrencen, og se om vi skal deltage :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Rikke - jeg ville gerne sige 'held & lykke', men håber på selv at vinde (i mine øjne er det en virkelig dejlig præmie, som også kaster lidt nyttig viden af sig). Kh. Birgitte

      Slet

Giv mig dine tanker...