søndag den 2. november 2014

Status på beauty-shoppe-stop i oktober (det ender ikke godt).

Åh well, det gik ikke godt! I hvert fald ikke så godt som i september. Jeg havde lovet mig selv kun at købe beauty-produkter, hvis det var strengt nødvendigt. Altså, som i, hvis jeg løb tør for negleolie og ikke havde noget i skabet, så måtte jeg gerne købe en.

Så var det lige, at der var en del gode tilbud på vej hjem i flyet fra Kreta




Jeg har allerede en lip-plummer (den samme!), men den løber jo tør på et tidspunkt og jeg elsker den. Og den var billig og den fås ikke alle steder i DK. Så lukkede øjnene og fortrængte, at jeg også havde en del andre lip-gloss produkter hjemme i skabet. Og primeren, jamen den har jeg hørt så meget godt om, og den var virkelig billig (så pyt med at jeg har en primer i forvejen).





Og en tur i Matas endte helt galt! Jeg blev simpelthen så fristet og følte, at jeg trængte til en opmuntring. Og jeg har en virkelig stor svaghed for l'Oreal lakkerne. Den grå er god. Den anden skal have virkelig mange lag for at dække pænt, så nu overvejer jeg en anden farve (ups!). 

Derefter fik jeg en mail med en masse gode tilbud, som det var meget svært at afslå. Så det gjorde jeg ikke - altså afslog! 





Neglelak fjerneren er til mig. Jeg har kun en slat tilbage i min nuværende flaske, så tænker at købet var ok. Ellers var det bare røget i kurven i november. Cremerne tror jeg går til værtindegaver. Selv om jeg nok beholder én selv... Så helt overflod er det ikke. 

Til gengæld har 'tøm ud i lageret' -missionen gjort, at jeg har fået et par nye favoritter og afprøvet produkter, jeg ikke før ville have taget i brug.  





Denne er overraskende god - lip butter fra Nivea fås også med smag/duft, men denne er helt neutral. Bruger den hver aften inden sengetid. 

Konklusion: Jeg har købt lidt for meget. Og jeg skal gøre det bedre. Så skal vi ikke sige, at oktober var en 'øve'-måned og jeg strammer mig an i november?!! 

6 kommentarer:

  1. Ha, ha - kan godt se der er room for improvement :-). Jeg kan godt se, at jeg er håbløst bagud. Aner f.eks. ikke hvad en primer er og det er traditionelt min søster og bedste veninde, der står for de skønhedsprodukter jeg har i skabene. Måske lidt selvforkælelse snart var på sin plads :-). KH D

    SvarSlet
    Svar
    1. @Dorte - jeg er fast læser hos Anette, beautyspace.dk så jeg er godt opdateret (og det interesserer mig også lidt jo).
      En primer er en 'udglatter', som kan bruges alene på huden eller under make-up (foundation/pudder). Kh B

      Slet
  2. He, he. Jeg gik rundt i Lyngby Storcenter i dag, inkl. i Matas, og kom hjem med en....BOG (om Umami...den måtte jeg have). Jeg tror det var flere år siden, at jeg havde været alene af sted der....tænkte at jeg simpelthen er kommet helt ud af det med at shoppe sådanne steder... .:-o (Det der beauty-shopping har så været nærmest ikke eksisterende siden jeg ventede den første (kvalme og dufte er dårlig kombi for mig ;-) ), faktisk så meget at drengene nu synes jeg lugter mærkeligt, når jeg en sjælden gang har parfume på ;-), og synes jeg ser mærkelig ud med make-up :-o
    Bedre held til dig i November! ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. @Rikke - har en veninde ligesom dig, der heller ikke bruger noget til hverdag. Jeg er bare alt for selvkritisk til at gå afsted uden mindst mascara ;-)

      Slet
  3. ÅRH ja-er hvor er du let. Gad godt være marketingshaj og så have dit telefonnummer! Jeg aner i øvrigt ikke hvad en lip plummer er??

    SvarSlet
    Svar
    1. @Husmoder - lip plummer er en gloss, der prikker lidt på læberne, så de får 'optisk' mere fylde. God til sådan nogle som mig med smalle læber... og ja, jeg er let! Medmindre jeg bliver stædig. Så er jeg ret svær ;-)

      Slet

Giv mig dine tanker...