mandag den 23. februar 2015

Start igen

Jeg er kommet hjem fra ferie. Det gjorde jeg allerede lørdag. Skulle bare lige over det kæmpe bjerg af vasketøj og udpakning. Og så var der en masse sofa-tid og noget tv. 

Så vupti var det mandag morgen og jeg har nu endelig fået svaret på alle jeres søde kommentarer på bloggen. Jeg har lidt under det ustabile Internet på ferien. Jeg fik heller ikke lavet indlæg om ugens glimt, selv om jeg har spammet Norge og vinterferie helt vildt på Instagram (@birgitte_b). 

Har derfor bestemt, at mandag må være en frisk start. En ny start på en travl uge, men med tid til indlæg på bloggen. Jeg halser stadig lidt bagud med en masse opgaver og ting, jeg skal nå. Fik flyttet lidt på bunkerne i går og er så småt begyndt at glæde mig til fejring af mig (mig, mig, mig) igen igen (3. gang) på lørdag, hvor en flok dejlige tøser kommer til middag og drinks.

Her er lidt glimt/billeder fra uge 8 - jeg pønser på et indlæg kun om ferien. For det er vigtigt at holde fast i de gode oplevelser, nu hverdagen er begyndt på fuld tryk. Jeg er startet igen - velkommen!



















2 kommentarer:

  1. Velkommen hjem, glæder mig til at høre mere om ferien og sikke skønt med endnu en fejring på lørdag. kram D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Dorte - klemte også lige en morgenmads fejring ind på job i dag :-) kram B

      Slet

Giv mig dine tanker...